fbpx

Nometne puišiem no 14.līdz 20.augustam

Nometnes programmas apraksts

Šīs nometnes programma veidota pēc Pozitīvās attīstības pamatprincipiem – tā ir pielāgota tieši pusaudžu puišu vajadzībām. Katrs zēns nometnes sākumā saņems Personīgās izaugsmes darba grāmatu ar uzdevumiem katrai dienai, kuri pārklās trīs sfēras: Sociālo, Emocionālo un Personības. Tāpat arī katrs dalībnieks tiks iekļauts vienā no mazajām grupām (ne vairāk kā 10 dalībnieki grupā), kuru vadīs šīs grupas mentors. Visi mentori ir apmācīti P-faktora programmas vadībā un viņu uzdevums ir rūpēties, lai katrs puisis justos iekļauts un tiktu galā ar nometnes izaicinājumiem.

Rīta un vakara pārrunas, kā arī individuālie uzdevumi notiks mazajās grupās, bet kopējos uzdevumus nometnes dalībnieki veiks visi kopā vai vieslektoru vadībā. Pēc nepieciešamības zēniem būs personiska pieeja atbalsta speciālistiem, instruktoriem vai saviem individuālajiem mentoriem.

Katrai dienai ir paredzēta noteikta tēma un uzdevumi, saskaņā ar Pozitīvās attīstības programmu.

Nometnes centrālā nodarbība pirmspēdējā dienā ir nakts pārgājiens ar nakšņošanu mežā, kam zēni instruktoru pārraudzībā tiks iepriekš sagatavoti. Noslēgumā tiks veidotas apņemšanās nākamajam gadam saskaņā ar Nākotnes kartē uzstādītajiem mērķiem.

Dienas plāns

Laiks Aktivitāte
08:00
Celšanās
08:15
Rīta rosme: izvēle starp aktīvu skrējienu vai mierīgu vingrošanu
09:15
Rīta aplis: dienas plāns, jaunumi
09:30
Brokastis
10:00 - 10:15
Telefonu laiks, sazvanīšanās ar vecākiem
10:15
Mazās grupas: dienas plānu pārrunāšana
11:15
Dienas aktivitāte: darbs pie dienas uzdevuma
14:15
Pusdienas
14.30 - 16.00
Pārtraukums, brīvais laiks (bez telefona)
16:00
Dienas aktivitāte: vieslektora meistarklase
19:15
Vakariņas
19:30
Vakara aktivitātes, izklaides vai sports
20.45 - 21.00
Telefonu laiks, sazvanīšanās ar vecākiem
21:00
Naksniņas
21:30
Mazās grupas: dienas notikumu pārrunāšana, “naktsrosme”
22:30
Naktsmiers
  • 1.diena

    Iepazīstināšana ar nometnes kārtību, mazajām grupām un individuālajiem mentoriem. Režīma nozīme. Padomi un triki (life-hacks) laika plānošanai un sevis disciplinēšanai.

  • 2.diena

    Personība. Kas es esmu? Ar dažādu psiholoģisko testu, fizisko pārbaužu un grupu darbu uzdevumiem puiši dziļāk iepazīs savu personību, noteiks savas spējas un pašreizējās robežas.

  • 3.diena

    Prasmes. Ko es varu? Meistarklasēs un nodarbībās dalībnieki apgūs dzīvē svarīgas prasmes (piem., ēst gatavošana, finanses, mācīšanās prasmes, emociju un dusmu regulācija). Veselīgas pašapziņas veidošana caur prasmēm un paškontroli.

  • 4.diena

    Attiecības. Kā man būt kopā ar citiem? Draudzēšanās virtuālajā realitātē un īstajā dzīvē. Nedrošības un jautājumi, kas saistīti ap dažāda veida attiecībām - ar vecākiem, draugiem, skolotājiem, sava un pretējā dzimumu vienaudžiem. Trauksmes mazināšanas paņēmieni sociālās situācijās, publiskā runa. Drošība veidojot romantiskas attiecības.

  • 5.diena

    Izvēles. Kas man ir svarīgi un kā man rīkoties? Pašvērtības un motivācijas paaugstināšana. Savu vērtību meklēšana un apzināšanās. Došanās pārgājienā.

  • 6.diena

    Vērtības. Ko es varu dot citiem? Savas lomas apzināšanās ģimenē, skolā un sabiedrībā. Karjeras un tālākās dzīves plāni. Nākotnes kartes veidošana.

  • 7.diena

    Kopsavilkumu izdarīšana un personisku rekomendāciju saņemšana no mentora. Vienošanās par sekošanu kartē sastādītajam plānam.

Nometnes komanda

Nils Sakss Konstantinovs

Pusaudžu un jauniešu psihoterapijas centra vadītājs

Iepriekšējie gadi bērniem ir bijuši grūti, jo iztrūkušas viņu attīstībai tik svarīgās lietas - draudzēšanās, fiziskās aktivitātes, drošības par nākotni. Taču ar pārdomātu programmu, kurā esam apvienojuši fiziskās, psiholoģiskās un sociālās prasmes, mēs palīdzēsim pusaudžiem turpināt savu ceļu nākamajā mācību gadā ar lielāku motivāciju, drošību un pārliecību par sevi!

Jānis Skutelis

Improvizācijas teātra aktieris

Improvizācijas teātra tehnikas var efektīvi izmantot dažādiem mērķiem - arī darbā ar jauniešu grupām. Tās palīdz pusaudžiem iegūt lielāku pašpārliecinātību, iemāca veiksmīgāk draudzēties ar citiem, ieraudzīt jaunas savas personības šķautnes un attīstīt spēcīgās puses. Šādas improvizācijas pieejas jau tiek plaši izmantotas citviet pasaulē. Šovasar piedāvāšu tās apgūt p-faktora nometnēs jauniešiem.

Ņikita Ļaševičs

Kapoeira treneris

Ar kapoeiru nodarbojos jau no 10 gadu vecuma. Kapoeira sevī iekļauj ļoti daudz sfēras – deju, mūziku, akrobātiku, sportu, cīņas mākslu. Tā ir ļoti daudzpusīga un arī daudzpusīgi attīsta bērnu. Man kapoeira ir arī par kultūru, ko es esmu iepazinis caur Brazīlijas, Anglijas, Francijas un citu valstu cilvēkiem, kuru vēlos nodot arī bērniem. Kapoeira vieno, veido personības un draudzības!

Kristaps Janičenoks

Latvijas Basketbola savienības līgu direktors, bijušais Latvijas izlases basketbolists

Ja ir kaut kas tāds, kas man pietrūkst no profesionālā sporta, tad tā ir ģērbtuve un komandas gara maģiskā ķīmija - katram ir sava loma, uzdevums un personība. Ar P-faktora puišiem apspriedīsim un meklēsim piemērotāko veidu, kā nepazudēt sevi grupā, kur katrs ir ar savu viedokli un pieredzi, kā arī kā pieņemt citus un saprasties barā. Darbosimies ap komunikāciju un savstarpējo saspēli.

Nometnes cena

€ 575

maksājot pa daļām, pirmā iemaksa EUR 150.00

* vietu skaits ierobežots

Pieteikuma anketa